مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-19حوادث

دستگیری اعضای باند بزرگ فیشینگ در البرز  


متهمان این باند بزرگ فشینگ، ابتدا منکر جرایم انجام شده بودند، ولی با دیدن مستندات و ادله موجود در پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشودند و به جرم ارتکابی خود اعترافک کرده که با ارسال پیامک هایی با لینک جعلی ابلاغیه ثنا و سهام عدالت طعمه های خود را به صفحه .

- متهمان این باند بزرگ فشینگ، ابتدا منکر جرایم انجام شده بودند، ولی با دیدن مستندات و ادله موجود در پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشودند و به جرم ارتکابی خود اعترافک کرده که با ارسال پیامک هایی با لینک جعلی ابلاغیه ثنا و سهام عدالت طعمه های خود را به صفحه فیشینگ هدایت و بلافاصله اقدام به رمز گیری و برداشت حساب می کردند.

 فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه ای با کلاهبرداری 10 میلیاردریالی در این استان خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند روز شنبه اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده های متعدد به پلیس فتا استان البرزمبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب کاربران اینترنتی، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا استان قرار گرفت.

  وی افزود: در بررسی های مقدماتی ماموران مشخص شد که متهمان با ارسال پیامک های ابلاغیه ثنا و ثبت نام سهام عدالت حاوی لینک های آلوده کاربران را به درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند بزرگ فیشینگ در البرز  

دستگیری اعضای باند بزرگ فیشینگ در البرز